vineri, 22 august 2014

Corfu - o săptămână la Marea Ionică

Spre sfârșit de iulie, am plecat în vacanța la mare, în Corfu. Anul trecut am fost în Thassos, în alți ani am mai fost în Grecia, în Halkidiki și în zona Paralia. Acum ales Corfu, după ce am citit despre peisajele frumoase, numai bune de fotografiat și despre istoria vențiană a insulei dar și datorită prietenilor noștri care deja se aflau pe insulă de o săptămână. La ora 11 plecam din Igoumenitsa către Lefkhimi, un port sudic, ferry face doar 50 de minute până acolo. Mai există și varianta care merge in Corfu town, dar durata este de 90 de minute.



Am stat în stațiunea Dassia dar ne-am plimbat și am vizitat locuri și plaje extrem de interesante. Având în vedere că scriu la aproape o lună încerc să nu uit lucrurile minunate pe care le-am vazut in Corfu. Numele grecesc al insulei este Kerkira. Am încercat înainte de plecare să mă documentez iar sursele au fost în mare parte:
http://grecia.de-weekend.ro/insula-corfu/
http://amfostacolo.ro/hotel.php?d=vacanta-in-corfu--corfu&id=993
http://www.tripadvisor.com/Attractions-g189458-Activities-Corfu_Ionian_Islands.html


Văzusem topul atractților de pe tripadvisor și speram sa ajungem la Paleokastritsa, Kasiopi, Achileon si Corfu Town. Am și reușit, și în plus am vazut și alte locuri și plaje incredibil de frumoase.

Palatul reginei Sisi, Achileon a fost o destinatie, la care am fi putut renunta. Ne-au placut gradinile, vegetatia umbroasa si panorama marii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu