luni, 18 august 2014

Drumul spre Petrosani/Parang

Am plecat pe 15 august 2014, in week-endul prelungit de Sfanta Maria catre Parang. Mergem pentru prima data acolo cu promisiunea unei drumetii si speranta de vreme buna, cu toate ca prognozele nu au fost foarte optimiste.

In  scurta oprire la Targu Jiu am vazut Coloana Infinitului si ne-a bucurat parcul, in care se afla amplasata, curat si extrem de ingrijt.

Am plecat mai departe prin defileul Jiului, gandindu-ne la povestile din copilarie despre Bumbeste-Livezeni si Rasuna Valea. Drumul este in reparatie de cativa ani si se circula foarte greu, cu multe restrictii de circulatie (unele semaforizate, unele nu)

Era chiar Sfanta Maria si ne-am oprit la Manastirea Lainici.

Dupa Petrosani, la 11 km am ajuns la locatia noastra de cazare, asezata foarte aproape de statia telescaunului care duce care masivul Parang si punctul de plecare catre traseele montane.

O vedere de la fereastra camerei noastre:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu